تشكيل چهارمين جلسه شوراي هماهنگي امور ايثارگران در خاتم

یزدفردا:چهارمين جلسه شوراي امور ايثارگران شهرستان خاتم در محل فرمانداري با حضور بخشدار مركزي شهرستان و تني چند از مسئولين شهرستان در محل سالن فرمانداري برگزار گرديد.



به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم :بخشدار مركزي شهرستان ضمن خيرمقدم خدمت حضار محترم و گراميداشت ايام شهادت امام هادي (ع) و همچنيني ابراز خرسندي از عوامل اجرائي ستاد بزرگداشت ارتحال امام عظيم الشان انقلاب حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين پانزده خرداد نسبت به برگزراي مراسمات بزرگداشت در سطح شهرستان ،از اداراتي كه در اين امر خطير همكاري خوبي داشته اند تشكر و قدرداني نمود.


غلامرضا عطائي با اشاره به ايثارگري هايي كه موجب حفظ كشور شده است گفت : مسوولان بايد شان و جايگاه ايثارگري را رعايت كنند و پيگير حقوق مربوط به آنها باشند.


بخشدار مركزي گفت : ايثارگري و شهادتها موجب شده كه ما در حال حاضر با افتخار سرمان را بالا نگه داريم و اين مهم از بركت خون شهدا و رشادتهاي آنهاست.


در اين جلسه ضمن پيگري و بحث و بررسي بر روي مصوبات جلسه پيشين پیرامون مسائل ، مشکلات و خواسته های ايثارگران این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا